Verdiskapende
inkluderende
og lærende.
Verdiskapende
inkluderende
og lærende.
Verdiskapende,
inkluderende
og lærende.
Verdiskapende,
inkluderende
og lærende.
Verdiskapende,
inkluderende
og lærende.
Verdiskapende,
inkluderende
og lærende.
Vårt formål er å styrke den enkelte deltagers forutsetninger og muligheter for framtidig arbeid eller utdanning gjennom moderne og variert arbeidspraksis, opplæring og kvalifisering. Agenda skal bistå med formidling til arbeid eller annen aktivitet som kan gi den enkelte et kvalitetsmessig godt liv.
Vårt verdigrunnlag VERDISKAPENDE, INKLUDERENDE og LÆRENDE vil alltid ligge i bunnen for det vi gjør.
Ansatte
Avdelingsleder Arbeid og kompetanse
KINE BAUSTAD
kineb@dinagenda.no
+47 415 60 743
Avd. leder Adm. (Permisjon)
KARINA LINDQVIST
karinal@dinagenda.no
+47 992 35 298
Avdelingsleder Vaskeri
TRULS MUNKVOLD
trulsm@dinagenda.no
+47 918 23 174
Kvalitet- og HMS ansvarlig
ANNE JØRGENSEN
annej@dinagenda.no
+47 901 35 170
Avdelingsleder Produksjon
Odd Helge Skogvold
oddhs@dinagenda.no
+47 915 74 535
Avdelingsleder Ombruk og kafé
TORGEIR BREMER
torgeirb@dinagenda.no
+47 920 12 348
Produksjonansvarlig Vaskeri
KATERYNA PONOMARENKO
katerynap@dinagenda.no
+47 918 99 963
Produksjonsansvarlig Service
HANS PETTER LORENTSEN
hanspl@dinagenda.no
+47 415 69 029
Administrasjonsmedarbeider
TORGEIR PEDERSEN
torgeirp@dinagenda.no
+47 769 67 000
Veileder
SIV KVANDAL
sivk@dinagenda.no
+47 918 50 641
Veileder
INA HELENE GRANLI OLSEN
inago@dinagenda.no
+47 958 52 281
Veileder
ASTRID KLINGAN EILERTSEN
astridk@dinagenda.no
+47 954 45 077
Produksjonsansvarlig
GEIR NYHEIM
geirn@dinagenda.no
+47 416 38 058
Produksjonsmedarbeider
Kafé og ombruk
CHRISTINA MARI PAULSEN
christinap@dinagenda.no
+47 468 92 300
Produksjonsmedarbeider
HELGE FURNESVIK
helgef@dinagenda.no
+47 924 69 223
Produksjonsmedarbeider
KJERSTI BERGVIK
kjerstib@dinagenda.no
+47 976 22 985
Produksjonsmedarbeider
SAMBA MOHAMADOU MBALLOW
sambam@dinagenda.no
Produksjonsmedarbeider
TOR JARL THOMASSEN
tort@dinagenda.no
+47 952 71 229
Produksjonsmedarbeider
STEIN SØDERBLOM
steins@dinagenda.no
Produksjonsmedarbeider
KJELL EIRIK MIKALSEN
kjellm@dinagenda.no
+47 970 10 029
Butikk Ballangen
LILLIAN NORHEIM
lilliann@dinagenda.no
+47 478 17 723
Produksjonsveileder Vaskeri
ANNE-GRY JANSEN
annegj@dinagenda.no
+47 952 55 769
Produksjonsmedarbeider Ombruk og kafé
PATRICIA SANTOS
patricias@dinagenda.no
+47 970 32 057
Kafeen på Havna
CATHRINE PERSSON
cathrinep@dinagenda.no
+47 907 03 640
Rådhuskaféen
SIV BJØRKMO
sivb@dinagenda.no
Plattform 1
TINA FAGERJORD RAUNHOLM
tinafr@dinagenda.no
+47 404 37 660
Styret
KARL AKSEL VIK
Styrets leder
PER KRISTIAN ARNTZEN
Nestleder
SILJE BERGH LORENTZEN
Styremedlem
TRULS MUNKVOLD
Styremedlem
(Ansatterep.)
ANITA RASMUSSEN
Varamedlem
JOAR NILSEN
Varamedlem
TONE JANSEN
Varamedlem
(Ansatterep.)
Organisasjonskart
Historikk
I 1989 startet Ofotprodukter et arbeidssamvirke i Håreks gt med åtte årsverk. I tillegg ble det tatt inn 2 instruktører fra Ofotprodukter. I 1991 flyttet arbeidssamvirke til Frydenlundsgaten og OP Smia AS ble etablert i 1992.
I september 1994 ble all produksjon til OP Smia flyttet til Holmenveien i tidsmessige lokaler med all produksjon på ei flate, samt garderober, spiserom og kontorer. Antall ansatte økte fra 16 til 23 – fra 8 årsverk til 12 årsverk.
I 2006 la Agenda ned stålvirksomheten og i 2008 flyttet bedriften til Fagernesveien 22, der spesielt attføringsavdelingen fikk nye muligheter. I 2012 ble Smia Vekst fusjonert inn i Agenda.
Ledige stillinger
Agenda AS er en moderne og innovativ arbeids- og inkluderingsbedrift med hovedmål å bistå mennesker som står utenfor det ordinære arbeidslivet til å komme i jobb og utdanning. Vi tilbyr flere arbeidsrettede tiltak av ulik varighet og innhold. I tillegg har vi flere ulike produksjonsområder med oppdrag for både offentlig og privat næringsliv i regionen. For mer informasjon se dinagenda.no
Vi søker nå en strategisk og handlekraftig
økonomileder
Du vil ha en nøkkelrolle i ledelsen og det overordnede ansvaret for administrasjonsavdelingen, med oppgaver som spenner fra økonomiske analyser og budsjettering til utvikling av rutiner og systemer. Rollen innebærer både strategisk arbeid og operative oppgaver.
Som økonomileder vil du være med å videreutvikle og finne løsninger som bygger videre på våre verdier:
» Verdiskapende: Bidra til løsninger som gir verdi både økonomisk, sosialt og organisatorisk
» Inkluderende: Skape økonomiske rammer som støtter samarbeid tilrettelegging og mangfold
» Lærende: Drive utvikling og dele kunnskap for å forbedre og nå våre mål.
Dine hovedoppgaver:
Økonomistyring og kontroll
» Helhetlig ansvar for budsjettprosess, regnskap, rapportering og internkontroll.
» Sikre solide rutiner for fakturering, likviditetsstyring og kostnadskontroll.
Strategisk utvikling
» Bidra til strategisk utvikling ved å se sammenhengen mellom selskapets ulike produksjons- og tjenesteområder.
» Støtte avdelingsledere i arbeid med økonomisk oppfølging og forretningsutvikling.
Analyse og beslutningsstøtte
» Utarbeide økonomiske analyser og gi beslutningsstøtte til ledelsen.
» Kvalitetssikre anbudsdokumentasjon, samt gjennomføre lønnsomhetsanalyser.
Digitalisering og systemutnyttelse
» Optimalisere bruken av ERP-systemer og BI-verktøy for å oppnå innsikt og effektivitet på tvers av forretningsprosessene våre.
Personalansvar
» Lede og utvikle medarbeidere i administrasjonsavdelingen.
Hvem er du?
Du er en leder som deler våre verdier og ønsker å bruke din kompetanse til å skape positiv økonomisk, sosial og organisatorisk verdi.
Vi ser for oss at du har:
» Høyere økonomisk utdanning.
» Erfaring fra økonomistyring, controlling, rapportering eller regnskapsarbeid.
» God teknologiforståelse og kjennskap til hvordan moderne ERP-systemer og BI-verktøy kan utnyttes for å sikre god virksomhetsstyring.
» Evne til å kombinere økonomiske mål med bærekraftige løsninger.
» Interesse for, eller erfaring med, arbeidsinkluderings-bedrifter eller lignende verdidrevne organisasjoner.
Hva kan vi tilby deg?
» En meningsfull lederrolle der du kombinerer strategisk økonomiarbeid med vårt samfunnsoppdrag.
» Faglige utfordringer i en verdibasert organisasjon som fokuserer på bærekraft og arbeidsinkludering.
» Et godt arbeidsmiljø preget av samarbeid, gjensidig respekt og et sterkt engasjement.
» Konkurransedyktige betingelser som reflekterer ansvaret og bidraget ditt.
Hos oss får du ikke bare en jobb, men en mulighet til å gjøre en reell forskjell for mennesker, virksomheten og samfunnet.
For nærmere opplysninger om stillingen kontakt:
Konstituert daglig leder Kine Baustad
E-post: kineb@dinagenda.no
Mobil: 415 60 743
Alle henvendelser behandles konfidensielt.
Søknad med CV sendes elektronisk til post@dinagenda.no
Søknadsfrist 10.02.2025
Kontakt oss gjerne
eller gå til ansatteseksjonen.
Agenda AS:
Fagernesveien 22/24 • Postboks 153, 8502 Narvik • Telefon: +47 76 96 70 00
E-post: post@dinagenda.no • Org nr: 872 414 762
Agenda AS
8514 Narvik