Verdiskapende

inkluderende

og lærende.

Verdiskapende

inkluderende

og lærende.

Verdiskapende,
inkluderende
og lærende.

Verdiskapende,

               inkluderende

          og lærende.

Verdiskapende,

               inkluderende

          og lærende.

Verdiskapende,
inkluderende
og lærende.

Vårt formål er å styrke den enkelte deltagers forutsetninger og muligheter for framtidig arbeid eller utdanning gjennom moderne og variert arbeidspraksis, opplæring og kvalifisering. Agenda skal bistå med formidling til arbeid eller annen aktivitet som kan gi den enkelte et kvalitetsmessig godt liv.

Vårt verdigrunnlag VERDISKAPENDE, INKLUDERENDE og LÆRENDE vil alltid ligge i bunnen for det vi gjør.

Ansatte

Daglig leder
KINE BAUSTAD
kineb@dinagenda.no
+47 415 60 743

Utviklingsleder og controller
HANNE ROSVOLL HAGMAN
hannerh@dinagenda.no
+47 975 02 262

Personal- og kvalitetsleder
EILEEN JACOBSEN
eileenj@dinagenda.no
+47 926 50 671

Regnskap/Lønn
LINDA PETTERSEN
lindap@dinagenda.no
+47 951 78 570

Fagansvarlig
INA HELENE GRANLI OLSEN
inago@dinagenda.no
+47 958 52 281

Avdelingsleder Vaskeri
TRULS MUNKVOLD
trulsm@dinagenda.no
+47 918 23 174

Produksjonsveileder, kvalitet vaskeri
ANNE JØRGENSEN
annej@dinagenda.no
+47 901 35 170

Avdelingsleder Ombruk og kafé
TORGEIR BREMER
torgeirb@dinagenda.no
+47 920 12 348

Avdelingsleder Produksjon
Odd Helge Skogvold
oddhs@dinagenda.no
+47 915 74 535

Produksjonsansvarlig Service
HANS PETTER LORENTSEN
hanspl@dinagenda.no
+47 415 69 029

Produksjonansvarlig Vaskeri
KATERYNA PONOMARENKO
katerynap@dinagenda.no
+47 918 99 963

Produksjonsansvarlig
GEIR NYHEIM
geirn@dinagenda.no
+47 416 38 058

Produksjonsveileder Vaskeri
ANNE-GRY JANSEN
annegj@dinagenda.no
+47 952 55 769

Produksjonsveileder
Kafé og ombruk
CHRISTINA MARI PAULSEN

christinap@dinagenda.no
+47 468 92 300

Veileder
TINE WEISNER
tinew@dinagenda.no
+47 913 65 318
Veileder
GEIR BJØRKAAS
geirb@dinagenda.no
+47 924 66 251
Veileder
TONE JANSEN
tonej@dinagenda.no
+47 957 60 348

Veileder
TINA FAGERJORD RAUNHOLM
tinafr@dinagenda.no
+47 404 37 660

Veileder
ASTRID KLINGAN EILERTSEN
astridk@dinagenda.no
+47 954 45 077

Veileder
SIV KVANDAL
sivk@dinagenda.no
+47 918 50 641

Veileder
MONA STEIHAUG BARSTAD
monasb@dinagenda.no
+47 976 23 975

Produksjonsmedarbeider Ombruk og kafé
PATRICIA SANTOS
patricias@dinagenda.no
+47 970 32 057

Produksjonsmedarbeider vaskeri
CATHRINE PERSSON
cathrinep@dinagenda.no
+47 907 03 640

Produksjonsmedarbeider
KJERSTI BERGVIK
kjerstib@dinagenda.no
+47 976 22 985

Produksjonsmedarbeider
HELGE FURNESVIK
helgef@dinagenda.no
+47 924 69 223

Produksjonsmedarbeider
KJELL EIRIK MIKALSEN
kjellm@dinagenda.no
+47 970 10 029

Produksjonsmedarbeider
MARUIS HANSEN BUSCHMANN
mariusb@dinagenda.no
+47 481 06 898

Produksjonsmedarbeider
TOR JARL THOMASSEN
tort@dinagenda.no
+47 952 71 229

Produksjonsmedarbeider
STEIN SØDERBLOM
steins@dinagenda.no

Administrasjonsmedarbeider
TORGEIR PEDERSEN
torgeirp@dinagenda.no
+47 769 67 000

Rådhuskaféen
SIV BJØRKMO
sivb@dinagenda.no

Butikk Ballangen
LILLIAN NORHEIM
lilliann@dinagenda.no
+47 478 17 723

Plattform 1
HEIDI TORJUSSEN MYRVANG
heiditm@dinagenda.no
+47 416 85 680

Plattform 1
METTE JOHANSEN
mettej@dinagenda.no
+47 416 43 025

Styret

KARL AKSEL VIK
Styrets leder

PER KRISTIAN ARNTZEN
Nestleder

SILJE BERGH LORENTZEN
Styremedlem

TRULS MUNKVOLD
Styremedlem
(Ansatterep.)

ANITA RASMUSSEN
Varamedlem

JOAR NILSEN
Varamedlem

TONE JANSEN
Varamedlem
(Ansatterep.)

Organisasjonskart

Historikk

Ofotprodukter startet i 1972. Bedriften gikk konkurs i 1999 og startet samme år opp igjen, da med navnet OP Ofoten. Selskapet endret i 2002 navn fra OP Ofoten til Agenda AS.

I 1989 startet Ofotprodukter et arbeidssamvirke i Håreks gt med åtte årsverk. I tillegg ble det tatt inn 2 instruktører fra Ofotprodukter. I 1991 flyttet arbeidssamvirke til Frydenlundsgaten og OP Smia AS ble etablert i 1992.

I september 1994 ble all produksjon til OP Smia flyttet til Holmenveien i tidsmessige lokaler med all produksjon på ei flate, samt garderober, spiserom og kontorer. Antall ansatte økte fra 16 til 23 – fra 8 årsverk til 12 årsverk.

I 2006 la Agenda ned stålvirksomheten og i 2008 flyttet bedriften til Fagernesveien 22, der spesielt attføringsavdelingen fikk nye muligheter. I 2012 ble Smia Vekst fusjonert inn i Agenda og i 2023 ble Agenda og Aktiv Ballangen fusjonert med nytt navn Agenda Aktiv.

 

Ledige stillinger

Agenda AS er en arbeids- og inkluderingsbedrift som leverer arbeidsmarkedstiltakene
Varig tilrettelagt arbeid, Arbeidsforberedende trening og Arbeidsrettet rehabilitering.
Fra 1. mai leverer vi også tiltakene Oppfølging og Avklaring.

Dette gjør at vi nå søker en

karriereveileder i 100% stilling

Som karriereveileder får du mulighet til å bidra til at mennesker utenfor arbeidslivet får og beholder en jobb. Kontakt og samarbeid med arbeidsgivere er en viktig del av jobben. Du må trives med å kombinere veiledning og oppfølging med det å markedsføre jobbsøkere overfor arbeidsgivere.

Du har også et sterkt engasjement for å bidra til at mennesker får muligheten til å følge sine egne ønsker og ta gode utdannings- og yrkesvalg. Du er løsningsfokusert, kreativ, har god oversikt og byr på deg selv i møte med andre.

Kvalifikasjonskrav:

» Relevant utdanning på høgskolenivå.
» God digital kompetanse (formell eller uformell) og gjerne interesse for det digitale fagfeltet.
» Gode kommunikasjonsevner, muntlig og skriftlig.
» Førerkort klasse B.

Arbeidsoppgaver:

» Karriereveiledning, oppfølging og motivering av jobbsøkere.
» Kartlegging og avklaring av arbeidsevne, ressurser og arbeidsmuligheter.
» Kontakt og samarbeid med NAV, næringsliv og Agendas øvrige samarbeidspartnere.
» Opplærings- og undervisningsaktiviteter.
» Dokumentasjon og rapportering i gjeldende saksbehandlingssystem.

Vi tilbyr:

» En krevende, spennende og meningsfull jobb i et levende fagmiljø.
»
Gode påvirknings- og utviklingsmuligheter.
» Fleksibel arbeidstid og god pensjonsordning.

For mer informasjon, kontakt

Personal- og kvalitetsleder Eileen Jacobsen tlf.: 926 50 671
eller daglig leder Kine Baustad tlf.: 415 60 743.

Utfyllende søknad sendes elektronisk til post@dinagenda.no merket «Karriereveileder Agenda». Søknaden bør inneholde en beskrivelse om hvorfor du tenker at du er den rette til jobben hos oss og hvordan din bakgrunn passer til våre ønsker. Kort CV med faktaopplysninger om utdanning, evt. godkjenninger/eksamener og tidligere praksis må også medfølge.

Referanser som kan kontaktes må oppgis. Kopier av vitnemål og attester tas kun med til et evt. intervju.

 

Søknadsfrist snarest

Kontakt oss gjerne

eller gå til ansatteseksjonen.

Agenda AS:

Fagernesveien 22/24 • Postboks 153, 8502 Narvik • Telefon: +47 76 96 70 00
E-post: post@dinagenda.no • Org nr: 872 414 762

Agenda AS

Fagernesveien 22
8514 Narvik